fredag 28 oktober 2011

Böcker,böcker,böcker...

Hej! Idag har jag varit i skolan och jag kom just hem. Idag ska jag ha föreställning och imorgon också. Vi ska far och köpa godis också,för på MiniMani är det extra billigt lösgodis. Sista timmen i skolan hade vi läsetimme. Jag håller på att läsa en Tvillingarna bok som heter "Tankeläsarna" som är ganska tråkig, Jag brukar tycka att tvillingarna böckerna är bra, men den här var rätt dålig. På en rast läste Minda slutet an en annan tvillingarna som hette "Nattens ondska" och börjanet på "Den sista natten" dom är verkligen rysare. Ärligt talat, Dom är super hemska. Man skall aldrig läsa dom på kvällen för då bli man jätterädd. Jag skall nog aldrig läsa dom själv. Det finns två andra böcker också som hör till dom andra böckerna. Dom har jag bara hört om. Nu måste jag sluta. Heippa!!!! //Nattie





Bowling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar