fredag 27 april 2012

SATURDAY

Hejhej! Nu har jag inte bloggat på två dagar. För jag har inte orkat ^^ I torsdags var jag till GW - gallerian, med Moster Mickus , mamma och kusin Emelie. Igår var jag på stan med Emmi,Edda,Awa,Minda,Agge,Ine,Emma,Antonia och Paula ;) Antonia,Emma och Paula kunde typ.. bara vara en timme på stan ,så dom for jättetidigt :/ På stan köpte jag shorts från H&M för 7,95 € och en Face mask för 90 cent på H&M, Jag köpte egentligen en Hairdonits, men den var för stor för mitt hår,så jag gav den till storasyrran.Igår när jag kom hem från stan, var jag ensam hemma, då åt jag Godis och Chips och så på Tintin ;)Idag skall jag fara på Lördax, Läsa Harry Potter, chilla och gå ut ;) Nu kommer en fråga som kom på Facebook som man får välja alternativ av jag har gjort lite egna alternativ: Vad skulle du mesta av allt vilja ha? Alternativ: 1. Pengar! 2. En Onepiece 3. En resa till Grekland 4. Dumbledore vid liv 5. Allt! 6. En egen Fenixfågel ;) 7. En egen dator Svara i kommentaren där nere! Svara ärligt! ^^

4 kommentarer:

  1. Jag skulle nog ha tagit Dumbledore vid liv och det där med fenixfägeln ;)

    SvaraRadera
  2. Tror jag skulle vilja ha en fenixfågel... eller nej, jag skulle nog hellre vara en när jag tänker efter ;)
    Så jag tar en resa till Grekland :)

    SvaraRadera