fredag 20 april 2012

Snö, kalas,Harry Potter ...

Halloj! Vaknade just och tänkte att jag skulle skriva ett ganska långt inlägg: Igår var jag på Alva o. Edlas kalas, som var jätteroligt :D Vi såg på "National Treasure 2" Som var en super bra film, Vi åt tortilla o. chilla ;) Vi åt också godis medan vi såg på filmen. Före kalaset var jag i skolan och på stan. I skolan övade vi Kalevala till temakvällen, hade lästimme och så hade vi ju också ordprov som jag fick tio i ;D Sen for mamma och jag på stan och köpte presenter åt Alva & Edla, Jag köpte Glitter presentkort åt dom på tio euro, Edla fick 3 glitter presentkort sammanlagt av kompisarna, tio euro på varje kort , alltså 30 euro ;) När jag kom hem från kalaset läste jag Harry Potter. Igår snöade det jättemycket,alltså man tänker ju nog liksom: "Hallå! Det är inte Januari precis det är snart första maj" Nå jag kan i alla fall inte ändra på vädret, så man får väl acceptera det. Idag skall jag på 50-årskalas (Fridas mamma som fyller) Skall bli helt rolig ^^ sedan vet jag inte vad jag skall göra,kanske läsa Harry potter , gå ut med Elvis m.m Här kommer en bild:
Sorry att jag typ lägger upp en nästan likadan bild som i förra inlägget, men det var den enda bilden som var någo lunda snygg :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar