onsdag 11 juli 2012

Jag byter inte blogg.

Ja, som rubriken lyder tänker jag inte som två av mina vänner , göra en blogg på Soclog. Jag gillar min blogg och jag tänker inte byta :)  Idag skall jag till Esse och se på när pappa springer nåt lopp.  Kanske inte världens roligaste men,men... Imorgon bär det av till Wasalandia! :) Skall bli jättteroligt ! :D Nu skall jag chilla med Harry Potter och Fenixorden i tv-soffan. Ha de gött! ^_^


               Denhär låten sätter jag upp åt Emmi och Ine! Tycker själv inte den är så bra,men,men....

3 kommentarer:

  1. men jag BYTER inte blogg.. Jag bara gör som alva gör en till blogg!!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag byter int heller blogg! Jag testar att blogga på soclog.

    SvaraRadera
  3. jejejejjejejejjejejejejejejejejjeje! <3 Justin <3

    SvaraRadera